2009/07/22

Tro det eller ej

Men jag längtar efter rutiner igen. Det värsta jag vet är när mitt liv
inte är schematiskt planerat. Visst är det skönt med semester men man
blir galet vilsen i skallen, lat och ostrukturerad. Inte min grej
riktigt men jag lovar att njuta av den sista tiden.

Det är ganska illa för mamman jag ska doula. Livmoderinflammation så
ett snitt kan man kanske förutsätta inom kort. Stackars henne.

Tränade ikväll men nått är på gång i kroppen för orken är noll. Hoppas
det inte är en influensa på gång utan bara en förkylning.

Sune har tuggat loss kardborren på mina sandaler den lille busen. Så
nu har jag köpt massor av tuggmojer som han kan knapra och bära runt
på. Han anfaller gosarna och släpar runt på dem fast att de är tunga.

Fast nu orkar jag inte tänka mer. 3 flaskor välling ska skakas

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: