2009/07/08

Tiden går så snabbt!

Det är redan onsdag och flera dagar av semestern bara flög iväg. Det
är visserligen skönt att inte ha någon jättepress på sig att stressa
upp på morgonen. Framförallt nu när Viggo är urtjurig. Det är
garanterat 3 dagarsfeber för han är helt prickig på ryggen och magen
börjar den med. Skönt att va av med det iaf även om jag hade hoppas
att tandeländet skulle börjat.

Fick mail på Facebook från min pappa igår och han skrev att han
saknade oss och ville vi ska komma upp. Man vet ju inte om det är
sista chansen om han blir dålig igen. Jag borde kunna va vuxen nog och
dra ett streck över det som varit och bara blicka framåt. Ingen mår ju
bra av att älta i gammal skit och jag är ju inte den långsinta
personen. Så kanske åker vi upp redan i helgen.

Ska baka brödet som står på jäsning, göra kalkonköttbullar till lunch
och bara softa tills jag ska träna idag.

Har ett nytt upplägg på mitt kostrådgivningsmaterial i skallen som jag
borde sätta mig med. Får se vad jag orkar...

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: