2009/07/10

Vårdcentralen ringde om mitt knä

Så äntligen har svaren från röntgen kommit och det visar inga skador på menisken, det är ju bra men däremot visar det knölar (svullnader) längst ner på lårbenet mot knät på insidan som tyder på att jag slagit i eller liknande. Så det är nog en skada från när jag trillade höggravid och skulle ur bilen, knät gick rakt ner i en isig snödriva. Det gjorde grymt ont och tog ett tag innan de gick över.

Så nu ska jag tydligen undvika att belasta det för mycket på obestämd tid för det kan tydligen ta lång tid innan det går över. Men hallå jag kommer avlida då så om jag kan träna men undvika hopp och belastning som typ vid löpning så är det nog ok. Spinning, crosstrainer och gympa utan hopp borde gå bra. Det va mest hopp och löpning hon tryckte på så vi får se vad som händer i knät.

Nu ska jag strax väcka de stora tjejerna som ska vakta Mimosa och Lowa medans jag och Viggo åker till Lilla gatan för att tatuera mig. Gubben kommer och hämtar Viggo efter jobbet så jag hoppas det blir ett snabbt byte så grinolle slipper vara med och störa allt för länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Är sååå nyfiken på vad du ska tatuera!! Vill se bilder sen:-D
Kram Mirka