2009/07/08

Hårdkör på Granbacka

Slappade rejält idag mot vad jag brukar men vad fan det är ju semester.

Viggo är i knölform. Roas han inte blir han galen och skriker sig
svettig. Han är väl inte helt frisk ännu så man får ha överseende med
det även om man blir trött i huvudet men jag gick till gymmet och
avreagerade mig. Började med att köra ett hårt bröstpass med aktiv
magvila. Sen blev det 40 min crosstrainer följt av 30 min spinning och
30 min core. Helt slut i kroppen. Måste få igång förbränningen och gå
ner i vikt. Det gick ju så lätt efter Lowa men man är ju lite äldre
nu.

Ser på Leila bakar man vill baka massa gotter men det är ju inte så
bra. Bakade en fettsnål kladdkaka härom dagen som va skitgod. Nu
innehöll den ju både sirap och socker så GI vänlig va den inte men väl
betydligt färre kalorier än min andra kladdkaka.

Nu har Viggo somnat på min mage, ryggen är aldeles knottrig av
utslagen från febern

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: