2009/10/09

Överlyckliga tjejer

Det går inte att beskriva lyckan i Mimosa och Lowas ögon när de fick rida på min kusin Camillas små hästar. Gissa om det blir många besök dit och nu bor ju Pablo där oxå så han slipper bo ensam så nu är han stallkanin med Bertil som visade sin stora glädje från alla håll ;)






Ikväll ser jag på Idol och Calle, Reza, Mariette och Towe är mina favoriter.
BTW kommer i mina jeans nu utan att det känns jobbigt att röra sig i dem, det lär väl ändra sig i morgon efter kvällens pizza, chips och cola :P

1 kommentar:

Barbro sa...

Man riktigt ser hur tjejerna strålar på hästryggen =)

Vad gäller Idol så har både Lisa och jag kommit fram till att vi har svårt för Mariette och Karolina. De känns för överlägsna på nåt vis. Annars håller jag med dej men vill ta med Erik också till favoriterna.