2009/10/18

Träningsvärk!

Har varit på instruktörskurs i funktionell styrka hela helgen och har nu ont i lår, axlar och skulderblad så det vara skriker om det. Mycket belastning så det är inte så konstigt att träningsvärken kommer som ett brev på posten. Men så kul och så mycket inspiration att lägga in i mitt corepass att det kliar i fingrarna och viljan att köra kurs redan idag fast det värker överallt.

Viggo har stått helt utan stöd ikväll flera gånger!Släppt taget om våra händer och så bara stått där :) Duktig kille och är han som resten av klanen av mina barn så ska han ju gå inom några veckor men det lär nog inte ske. Just nu är han mega förkyld dessutom den lille stackaren.

Veckan blir nog ganska lugn, har en kostrådgivning på tisdag, tjejerna ska rida på onsdag annars är det bara den vanliga träningen etc som är. Skönt att inte ha så mycket extra på kvälls schemat och inte heller på dagschemat mer än alla underbara småttingar som förgyller tillvaron. Så hjälmar och skyddsvästar inköpta till tjejerna så de står redo redan nu att dra iväg till hästryggen :) Får väl se om jag vågar mig upp jag med ha ha ha

Inga kommentarer: