2009/11/30

Duktigaste killen :)



Se så duktig han är, hann inte med att filma så långt.

Det är mycket just nu med att samla ihop allt inför pappas bouppteckning. Jag ringer fler samtal på en vecka än jag normalt gör på ett år. Säger upp, bokar fixar och donar. Räkningar ska betalas och man ska oroa sig för att det inte ska gå ihop innan bouppteckningen är klar. Det är ju en begränsad mängd pengar som finns på pappas konton så när de är slut och vissa räkningar fortsätter att komma så är det egna pengar som ska läggas ut. Men nu hoppas jag ju bouppteckningen blir klar snabbt. Har bytt jurist som fixar till bankens justister de har mer rättigheter att komma åt information än en vanlig byrå som vi först anlitade eftersom vi (jag) tog den som begravningsbyrån rekommenderade.

Så jag hinner inte med så mycket mer mellan jobb och träning än allt som är kring begravning och boupptecking

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du har mycket att stå i nu Veronica. Det är ju inte allt för länge sedan jag var i samma sits som du, fast det var min mamma den gången.
Hoppas allt går bra, fast att det är mycke jobb, funderingar/planeringar o stress runt om dig nu det förstår jag.
Allt är ju nytt och ovant med det som ska tas´itu med.
Skönt att du får nått annat i helgen att fundera på :)
Kram på dig, vi ses på lördag :)
Kramar från Britt Inger

Unknown sa...

Ja vi ses på lördag det ska bli kul att ses och "partaja" lite