2009/11/15

Har ju inget att blogga om

Jag vet jag är skittråkig som bloggpausar men jag har inget att skriva
om. Dagarna och veckorna rullar på som vanligt. Media är som galna ang
influensan men jag tar det med ro. De flesta som dött har varit i
riskgrupper och framförallt väldigt överviktiga och man vet att de är
största riskgruppen. Jag är inte så överviktig , äter sunt och tränar.
Åker inte kommunalt och undviker folksammligar förutom på gymmet och
där verkar många ha vaccinerat sig. Så vi väntar ett bra tag till och
trycker i oss D3.

Viggo har tagit första steget men det blir bara en fot sen sätter han
sig. Han kan gå om han får hålla i ett finger och stå utan stöd är en
baggis.

Jag kanske får ett pass på Granbacka i vår. Ska köra ett testpass men
vet inte när. Har ett kanonbra program i funktionell träning.
Egentligen har jag 2 bra för olika nivåer och fick jag köra 2 pass i
veckan skulle det va skitkul. Kör ju ett pass med ett gäng dagmammor
och det går skitbra.

Nä mer än så är det inte i livet

--
Skickat från min mobila enhet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp. Det är väl bara att acceptera att ditt liv blir tomt och innehållslöst när vi inte träffas så mycket.
Åsa

Unknown sa...

Japp det är så det är ;) Kommentarerna i bloggen haglar ju inte direkt så de tär ju inte lätt att veta om någon mer än du och Barbro läser. Ni får helt enkelt nöja er med bilder på stjärnorna i familjen tills jag har nått vettigt att skriva

Marie sa...

Jag läser såklart.
Men som för dig så händer det inte så mycket just nu. Jag jobbar och på helgerna tittar vi på hus. =)