2010/11/14

Trött

Just nu är jag trött så jag inte kan förklara . Känns som man ska bli så där dunderförkyld igen fast ändå inte . Träningen är inte på topp och jag känner mig stor , fet och osmidig. Så en liten down period helt klart men det går väl över antar jag.

Viggo har börjat prata jättemycket och det har gjort att han inte bits längre om det inte blir riktig närkamp förstås men det har varit en gång på 3 veckor och jag lyckades avstyra det men allt passande har tagit hårt på mig och känslan att andra tycker min son är dum gör ont i mig. Han är inte dum utan har inte kunnat säga ifrån men nu kan han använda orden , nej, sluta och bort vilket har gjort allt bättre .

I morgon har Mimosa Utvecklingssamtal omdömet såg inte allt för dåligt ut men hon behöver lära dig dela upp tal mer, hoppa hopprep och sjunga högre typ. Men men det kommer väl hon är ju året yngre än de andra i klassen.

Blir en knaper månad den hör månaden . Hann inte med att ändra på banken min f-skatt som skulle dras till en lägre summa ön den jag hade inlagd och bara för det betalade kommunen ut mina pengar för tidigt så summan drogs från mitt konto i fredags istället för i morgon som jag hoppats på så det va 10 000 mer än jag hade tänkt mig så gissa om det blir knapert. Tur man är bra på att laga mat



- Veronica

1 kommentar:

Britt Inger sa...

Åh, så fort barnen växer upp....
Jag förstår inte hur du hinner med allt du gör. En hel hög småbarn o sen din träning mm jag tycker nog att du är riktigt duktig !!
Kram på dig Veronica !!