2014/12/06

Går lite sådär

Sätter mål hela tiden och vissa avhopp blir det på vägen och den här senaste veckan har det blivit lite väl avhoppande men nya tag nästa vecka. Är mitt i ägglossningen så det är förklaringen får ofta väldigt ont i kroppen då och tröstar mig med skräp :-( . Men ska skärpa mig jag lovar 

Har bokat semester för det här gråvädret gör mig deppad. Blev asdyrt den här gången men jag vill gärna Freja åker med jag ger henne inte så mycket så resan är lite kompensation varje år 
Så det blir Mallis igen för Lowa vill inte flyga längre sträckor även om vi pratat om Teneriffa så hakar hon upp sig på den  extra flygtiden och att det inte är något hon känner igen. Så 72 000 är det bara att slita ihop det är en hel förmögenhet och rika är vi inte men en vecka om året kan man vara värd att inte behöva känna att man sliter häcken av sig ca 60 -70 timmar i veckan. Synd bara att man inte kan ta en vecka när det är billigare i juni hade det kostat 25 000 mindre.

Ok men det är ett mål att kunna ha bikinin även nästa sommar så det är bara att fortsätta sträva att hålla formen eller komma i bättre form. Ska inte köpa en massa onödigt måste bara intala mig det så löser det sig.

Trevlig helg 

Inga kommentarer: