2014/12/12

Gillar inte dieter

Nä dieter är inte min grej jag älskar mat men jag är ju fanatisk på att ha kontroll och det fungerar ju inte att släppa kontrollen. Så högproteindieten på Lifegene loggar jag på men är ju inte tokseriös vill mest ha kontroll och då ger det resultat. Sommarens synder är äntligen borta och jag känner att jag fungerar som bäst på 2 g protein per kg kroppsvikt och sedan skiter jag ju i resten. Hamnar i regel på ett intag på runt 3000 kalorier om dagen och det känns ok, kör en eller två dagar när jag inte loggar alla och i regel är det mina vilodagar
Nu mellan lucia och nyår blir det inte lika strikt men jag ska försöka som vanligt på vardagar iaf. Blir minskat med gruppträning under jul/nyår då mina pass jag håller har uppehåll men jag kan köra några fler timmar i gymmet istället. 

Försöker få fason på ryggen och testar lite olika upplägg avskyr chins men pullup går bra mest problem med att jag inte gör dem :P

Trevlig helg på er

Inga kommentarer: