2014/12/22

Julledigt

Lite extra semester är inte helt fel och jag kan fokusera på styrketräningen lite mer när jag inte har någon större stress. Kommer inte logga mat under ledigheten måste få lite ledigt från det med och få ha lite gotter etc utöver det vanliga

Börjar ju få resultat igen vilket taggar till lite extra synd att Superior Race blev inställt i februari då riskerna med loppet är för stora enligt arrangören. Nåväl bara att lägga fokus vidare.

Jobbar på styrkan i latsen för att fixa armgång och ringar är så usel på det men håller jag bara vikten så borde det gå.

Har ett fåtal pass under ledigheten att hålla annars blir det mest styrka. Sprang faktiskt häromdagen på asfalt och det är ju lika med självmordstankar i min värld ca 4,7 km på 25 min i halkan utan dämpning i fivefingers 
Ska försöka mig på något löppass uppe i Ursvik där det är lite bättre underlag. . Gillar ju inte löpning men kan ju stå ut på loppen men lite cardio nu under ledigheten behövs ju. Synd jag fortfarande är så hostig 

Liten statusrapport från mig

Inga kommentarer: