2015/01/01

Är nog ganska tråkig

När någon frågar mig vad jag gör på fritiden så tränar jag eller är hemma med familjen . Jag är nog väldigt tråkig att umgås med för jag gillar inte att shoppa bara tanken att gå i köpcentra får mig att må illa. Att flänga runt är inte min grej jag är en ensammänniska som trivs bäst hemma med mina barn och djur. Jag har i regel inte så mycket att prata med folk om och partaj är inte min grej jag kan vara tyst en hel dag det gör mig ingenting.

Ja så jag är nog egentligen väldigt asocial och tråkig människa . Jag vill bara kravlöst existera utan att behöva prata om mig själv eller mitt jobb med andra. Drog parallellen häromdagen när jag pratade med några på gymmet om detta och då just om att jag aldrig går till frissan. Jag fullkomligt avskyr att de inte är tysta när de klipper, de frågar en massa och saker man inte har lust att prata om. Kanske ska man ljuga för dem för att slippa prata om mig? Eller så gör man som vanligt tar saxen och klipper lite hit och dit det är lugnast så ;). Vilken diagnos jag lider av det vet jag inte men jag vill inte stå i centrum om jag inte själv väljer det och jag vill inte behöva svara på en massa frågor från folk jag inte känner om saker de inte har med att göra. Att prata om mitt jobb på ledig tid med vilt främmande människor är otänkbart.

Nä ni vet mer om mig än de flesta i min närhet om ni följt med genom åren jag delar olika mycket om mig i perioder och sällan väldigt intima saker men det händer att även ni släpps in men inte så många andra.

Så jag är nog ganska tråkig






Inga kommentarer: