2015/01/03

Måste vända på dygnet !

Har fastnat i serien Suits och tack och lov är snart säsong 3 klar för jag kan inte sluta titta så jag är vaken halva nätterna och sover hela dagarna .

Hade en plan att konditionsträna även under ledigheten men det sket sig och även om jag är mitt i ägglossning och alltid blir svullen då så kan jag inte skylla på det så nu längtar jag efter terminstart med mer träning. Har visserligen skött styrkan och idag blev det drygt 1,5 timme i gymmet som kändes grymt bra. Skönt när man är nästan ensam så ingen gnäller för att man morrar och låter lite när man tar i

Jag ska inte klaga jag behöver egentligen inte gå ner i vikt om jag bara får bort det som julen lagt på mig. Du kanske inte ser det men jag känner ju hur tight ringarna sitter och byxorna med .

Nya tag i morgon då blir det iaf en timme Bokwa och innan dess ska jag försöka mig på ett rejält styrkepass om jag inte sovit bort hela dagen

Inga kommentarer: