2015/01/04

Inte min dag

Såg klart på Suits natten som va och det va ju bra för fler vakenätter fixar jag inte för att jag blir besatt av en serie :P

Blev ingen sovmorgon då sista geckobebisen skulle flytta så det blev att kliva upp. Vet inte vad jag gjorde med dagen men den flög iväg och jag va extremt trött när jag kom till Gymmet i Bromsten, Spånga där jag jobbar . Tänkte styrketräna innan men efter 20 min gav jag upp skulle kunnat somna ståendes. Har dessutom så ont av ägglossningen att jag bara vill vika mig dubbel. Blir värre med åren :( . Vilade en timme innan jag rev av ett pass Bokwa. Valde en ganska snäll mix för jag fixade inte mitt vanliga tempo kände jag men det blev bra iaf . Sen hem och vila och nu är man inte helt trött när man sovit ikapp på kvällen. Suck hoppas iaf kunna somna och hoppas magen ger med sig och då kanske svullnaden släpper med. Just nu skulle jag vilja djupdyka i en påse gotter men jag tog mitt hembakta crockpotbröd istället. 

Hoppas allt släppt i natt så jag kan köra ett rejält axelpass i morgon . Tror inte jag håller pass i morgon men måste kolla för säkerhetsskull så jag inte missar något.

Jagar ny musik till vårens spinningpass har hittat en del men ska gå igenom ocj se vad jag vill ha. Svårt ibland när man har ett pass man gillar men känner det är dags att byta ut allt men vill det ska bli lika bra . Tar ett par gånger innan man känner om det känns rätt med. Så tips på bra musik emotages gärna 

Inga kommentarer: