2015/07/31

Aj aj min rygg

På något sätt har min rygg blivit totalt sned och gör satans ont. Har tackochlov fått hjälp så jag hoppas det tillsammans med stretch ska få den glad igen.
Stretchar lite

Foten är mycket mycket bättre tror problemet satt i vaden iaf så nålar där och allt känns bra men jag vågar inte hoppas för mycket ännu men någon Bokwa vågar jag inte köra på ett tag ska försöka smyga in det i min egna träning senare i höst när foten varit bra ett tag för att se om det går annars kommer jag bli galen älskar Bokwan så det måste bara gå. Blir en hel del spinning fram tills jag är bra igen. 

Har inte blivit så mycket träning den här veckan pga ryggen mest ätit en massa godis som tröst så nu känner jag mig fluffig så det räcker och blir över. På måndag börjar jag jobba igen då blir det fasta rutiner. Det är ju inte långt till Tough Viking och jag är inte i form alls
Nåväl nya tag snart

Inga kommentarer: