2015/08/25

Frågade vågen varför den ljuger

Vad tror ni den svarade? Skyll dig själv det är inte mitt fel typ 
Så antingen tar jag en vecka och loggar vad jag äter dvs jag äter som jag brukar och sen analyserar jag vart felet ligger. Jag ska plocka bort mitt fredagsmys men behålla lördagsgotter. Bränner ju av en jäkla mängd kalorier så någonstans ligger nått fel. För mycket eller för lite in. För mycket carbs eller nått sånt. Ok ställer mig i ledet och räknar för att se. Viktigt
för mig är att inte tappa muskler före fett , att få äta som jag vill utan pekpinnar och att inte känna mig plufsig .

Eftersom jag har så ont i hälen måste jag minska vikten på den och de här 5 kilona är kanske inte mycket i dina ögon men jag känner av dem extremt mycket i min häl och eftersom jag står hela dagarna måste jag minska belastningen. Att öka på träningen känns inte som ett alternativ med tanke på att det ligger runt 15 timmar i veckan under termin. 

Så nu kör vi nu ska jag i form innan mitt abonnemang går ut i Lifesum om några månader 


Inga kommentarer: