2015/08/24

Göra något åt det eller bara skita i det?

Äntligen är terminen igång , kommer hålla 10 pass i veckan och det känns kanonbra. Mindre bra känns det faktiskt att titta i spegeln. Skadekilona sitter benhårt och det känns som enda sättet att få bort dem är att börja räkna kalorier och va stenhård men jag har inte lust. Vill inte hålla på med sådant tjafs just nu vill bara vara, vill bara träna och äta som jag vill. Ja tills jag går förbi en spegel förståss 
Känns som jag sliter utan att vinna något liksom . Pösig och plufsig eller platt och hård? Tänker på en bild jag såg på Instagram häromveckan. En tjej som är styrkelyftare tror jag lyftes frampå Tungres Instagram. Med kommentaren att hon inte va så tight utan fick hålla sig i vassen i år. Men allvarligt kolla den där kroppen 
Så fit men tydligen inte tillräckligt mager och pumpad med silicon antar jag för att duga. Om detta inte räcker tror jag nog att jag hellre är plufsig än att behöva svälta 

Inga kommentarer: