2017/07/21

Återbesök hos kiropraktorn 

Nervöst att gå iväg när man inte säkert vet vad som väntar men faktiskt blev det ett bra besök. Efter förra behandlingen och några dagars tejp på kroppen är min ben lika långa . Har inte känt mig så rak i kroppen på en evighet man ser på mina axlar att de är jämna de som alltid varit så ojämnt höga. Men jag är inte på långa vägar färdigbehandlad det här är bara början.

Nu ska ländryggen stärkas upp rejält och det blir mycket enbensträning. Har som mål att bli smärtfri innan året är slut och jag hoppas verkligen det går.

Är väldigt stark i tvåbensövningar som kiropraktorn uttryckte det men det har ju gjort att den starka sidan jobbat åt båda så den svaga kommit efter det är inget konstigt i sig men nu måste fokus göras på enbensövningar i första hand. Kommer självklart bli tvåbens med men inte i första hand så jag blir mobiliserad ordentligt innan man kan ta i ordentligt igen. 

Nytt besök nästa vecka kommer bli pank 😩 

Ingen träning idag iaf utan en ren chilldag har träningsvärk efter gårdagen och dagens nålar i rumpan. 

I morgon överkropp och utfall mm familjen ska ut och fiska 


Inga kommentarer: