2009/03/03

Dra upp brallorna unge

Blä 3e försöket att blogga utan att allt jag skriver blir raderat för
att jag lägger ner mobilen i fickan en stund när vi leker i snön.

Igår körde jag full rulle på spinningen. Känns man varit förkyld och
inte tränat på ett tag. Men så fort energin sackar och man tror döden
är nära så tjoar Marie så man inte vågar annat än att trampa på i
fullt ös fast man tror man ska dö när som helst. Skönt att va helt
slutkörd och blöt av svett. Viggo sov hemma i sin säng hela tiden jag
va borta så pappa va glad.

Jag håller på att planera nytt byggprojekt åt gubben. Jag är en
utmärkt byggledare ;-). Vår hall är en katastrof och hatthyllan fylld
av skräpförvaring typ. Så vi ska bygga en stor garderob så man får
bättre förvaring av allt som man inte kommer åt i klädkammaren annars.
Ska bli spännande att se om planerna för garderob och klädkammare blir
så bra som jag hoppas. Alla blir gladare för bra förvaring och det är
mycket döutrymme just där i vår stora hall man kan nyttja om man
bygger in och sätter lådor och hyllor.

Maria hade en kille med sig hem igår inkl massor av sugmärken på
halsen. Ja se den ungdomen. Fast om det va han eller nån kompis som
gjort märkena vet jag inte de gör ju sånt på varandra nu för tiden.

Det är jätteskönt ute idag. Lagom kramsnö och lagom kallt. Gillar när
man inte behöver vantar. Önskar gmailen kunde skicka bilder från
mobilen...

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: