2009/03/15

Gubben har blivit galen

Helt plötsligt säger gubben att han ska byta färg i hallen. Galet lila
blir den men jag älskar ju lila så det är helt ok men det blir alltid
en massa kladd och tar en jäkla tid när han gör nått. Köpte täckpapp
men han vägrar använda det :@ . Bara allt är klart tills i morgon är
jag nöjd. Räknar med att få in allt på sina platser så jag kan städa
av innan alla ungar kommer i morgon. Blir kort natt för gubben om han
inte ökar på takten. Viggo hatar borrmaskinen och blir galen för varje
hål som borras.

Annars har vi inte stressat allt för mycket. Håller på att uppdatera
priserna i min webb butik och hade hoppats att det skulle bli klart nu
i helgen men jag får hålla stängt veckan ut om jag inte får tid att
göra det sent på kvällen när ungarna somnat. Tar längre tid än man
tror, missade föreläsningen igår när jag höll på.

Idag va jag med ungarna på kalas. Det va maskerad och Lowa va polis
och Mimosa va prinsessa. Inte så många som klätt ut sig men Mimosa va
stolt över den fina klänningen och att va sminkad.

Blev bara core och spinning idag pga kalaset så jag får köra extra
styrka i morgon.

Nä sov gott nu ska jag natta barn

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: