2009/03/28

Lördag

Det är vinter i Stockholm igen. Fick promenera hem från centrum igår
efter träffen med tjejen som ska föda i sommar. Det tar 15 min att gå
snabbt men 18 min att ta bussen så att vänta i 15 min i snöyra va inte
värt att få åka hem som tar längre tid än att gå. Höll på att blåsa
bort och Viggo blev lite snöig där i vagnen men han sov och märkte
inget.

Vaknade lagom när vi kom hem och skulle ner i tvättstugan och mangla
och vika tvätt. Han skrek en timme och tjejerna gnällde att det tog
tid.

Somnade under Let's dance och vaknade mitt i natten. Viggo har börjat
småäta hela tiden och nu ligger jag helt klart minus på sömnkontot.
Skulle gå på gympan kl 10 men jag ligger halvsovandes i sängen och har
ingen ork. Ska träffa en mamma och baby sen och ta en tur till IKEA
måste göra nått åt vår dataplats som är en dammig katastrof.

Ska försöka baka riktiga baguetter som tar över 15 timmar att baka. Är
helt såld på surdegsbakning nu och labbar friskt med egna recept.

Tjing tjong

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: