2011/08/03

Men attans!

Tror jag börjar bli förkyld! Har inte tid med det måste få ordning på min kropp efter semestern för jag känner mig grymt obekväm i den. Men jag va helt slut efter jobbet på gymmet ikväll så jag hoppas det bara är sömn brist men jag ska missbruka KanJang några dagar och se om det hjälper.

Försöker få ihop lite pass till hösten, behöver bekväm rullande styrkemusik till mitt funktionella styrkepass som inte är musikkoreograferat men till pumpen behöver jag ju annat. Brukar ju köra lite teman genom mina pass men jag har ingen tema inspiration just nu alls så tips på bra musik mottages varmt har lyssnat genom hela iTunes och hittar inget alls.

Kommer köra en hel del pass under upptrappningen på Granbacka så det ska bli kul men det kör jag gamla pass som jag redan har men jag behöver massa nya uppslag. Funderade på tema svenskt inte nödvändigtvis på svenska men med svenska artister. Fast det måste samtidigt var musik jag gillar det går inte att hålla pass när man tycker musiken suger.

Nu är zumbakryssningen den 10-11 september bokad. Första gången jag ska va borta ett dygn från barnen. Jobbigt men tror jag kommer ha fullt upp och gubben klarar väl att rodda runt själv en dag man åker vid 19:30 på lördagen och då är det ju inte långt till läggning för barnen och sedan har de ju bara typ 10 timmar att slå ihjäl utan mig jag är nog inte ens saknad.

Taxarna fick för sig att somna på mig ikväll det lär bli varmt



- Veronica

Inga kommentarer: