2015/03/07

Svacka

Ja även jag har svackor och nu är jag inne i en stor en. Va på kurs förra helgen som jag sett fram emot massor. Dock kände jag mig som en idiot eftersom allt bara va skitknepigt. Fanns inga speglar i salen så det fanns ingen referens för vad man gjorde så allt blev bara huller om buller i mitt huvud. Att jobba rakt ut i ingenting och inte se vad jag gör fungerar inte för mig jag måste ha spegelreferebs för att lära mig så jag gav upp helt enkelt. Allt snurrade tillslut och hjärnan brann. Får göra det vid nästa kurs som kommer så det är inga problem men finns deg inga speglar skiter jag nog i det

Så det tog på mitt psyke och jag valde att ta en vecka utan krav på mig själv . Inget matloggande, inga krav på vad jag äter ingenting . Bara släppa allt och ta nya tag på måndag . Lär ha ätit nått kg godis innan dess 
Bokat mig till ett springcross lopp i april så nu får jag sätta lite fokus 
Ska bli kul kommer säkert må skit av all pollen men det får va så ha ha i år sla skiten inte få knäcka mig

Så nu ska jag nyktra till från allt socker och ta nya tag

Inga kommentarer: