2008/12/05

Akupunktur och sånt

Igår började jag förlossningsförberedande akupunktur. Vi pratade lite om mina levervärden och jag ska utesluta mejeri produkter och stenfrukter det kan hjälpa. Skulle vilja rena ordentligt men det törs jag inte nu det får vänta.


Viggo ligger långt ner nu, varje gång han vrider på huvudet så trycker det på långt ner. Inte ens sex känns så upphetsande när han ligger så lågt. Skulle bli förvånad om han inte är fixerad redan nu. Livmodern är enorm nu och väl uppe i bröstbenet så att sitta långa stunder är inte så skönt.


Ikväll hoppas jag Robin åker ur Idol men jag lär ha somnat långt innan jag får veta. Så trött just nu och längtar till jullovet. Ska bli skönt med ledighet. Har haft jobbigt med förkylningen så nu vill jag ta tag i allt missat.


Somnar snart på köksbordet, ett dagbarn kvar sen sova. Har ett utvecklingssamtal i morgon fm och tjejerna ska leka med mormor. Ska passa på att slå mig fram på IKEA utan man och barn på fm lär va massor av folk.


Nu vildar sig Viggo i magen så jag får väl luta mig tillbaka lite.... Trött.


Just det Lowa ritar så fina gubbspöken nu

Inga kommentarer: