2009/01/15

Ingen bebis på G ännu

Lugn natt utan sammandragningar att prata om. Mer av slemproppen lossnade i morse och jag har aldrig sett så mycket slem från de andra graviditeterna men det beror kanske på att jag varit öppen så länge. Men det kan ju vara långt kvar innan ungen vill ploppa ut iaf för slemproppen kan ju återbildas. Ska gå ut med barnen nu på fm och några timmars frisk luft kanske får igång nått.

Mia har migrän nu igen :( Så jag hoppas hon kan få börja med akupunktur igen, det fungerade senast så nu får vi väl ta lite fler tillfällen. Hon har tid på KS snart för utredning oxå får se vad de hittar. Stoppade till henne en burk Tyrosine som dämpar stressiga hjärnor. Äter det själv varje dag och det är superbra.

Mimosa (och Alva) fyller 5 år idag!!!! Grattis tjejer. En fin men kall dag att fylla år på.

Håller på att försöka fixa så ni kan se förlossningen via webbcam men min router vill inte streema som jag vill. Det går att se stillbilder men vi vill ju ha rörligt. Så ni som vill vara med får väl helt enkelt vara inloggade på msn eller skype. Sen hur mycket som syns och under vilka tider det vet jag ju inte

2 kommentarer:

Barbro sa...

Nu är man inne och tittar flera gånger om dan om det ska hända nåt, spännande.... fast han kanske bestämt sig för att bli en födelsedagspresent åt dig istället för åt Mimosa??

Anonym sa...

Nu ska vi se om det funkar att skriva.
Spännande att följa dig såhär:).
Kram Christina