2009/01/13

Inte en värk

Nä inte en värk av akupunkturen och zonterapin som gubben fick order att utföra gör helvetiskt ont på de punkter som ska tryckas på men jag genomlider det. Vore så skönt om han kommer nu jag är så trött att det inte går att beskriva. Hade man inte varit egen företagare så hade man legat antingen sjukskriven, med föräldrapenning eller havandeskapspenning nu men vi som inte gillar att nyttja systemet mer än nödvändigt arbetar på även om man helst skulle vilja sova. Det blir ju inga längre utflykter eftersom vattnet kan gå när som helst och jag behöver ju kunna gå på toa lite när som helst när han trycker på. Men ut kommer man iaf om än kortare sträckor.

Katthelvetet pissar överallt blir galen på henne. Undrar om hon känner av att Viggo är på gång och gör någon form av protest för det? 2 ggr har hon kissat i hans säng idag tur att jag la plastfrotte över efter första gången och att vi hade tvättstuga. Men man orkar inte hålla på att vakta över henne hela tiden. Ska köpa lugnande till henne efter jag varit på MVC idag dessutom ska jag köpa en rejäl dos fyspray så hon lägger av med sitt beteende. Apoteket har leveransproblem på de feromonpreparatet jag beställde förra veckan men det borde komma snart iaf. Men gör inte alla mina ansträngningar nytta så åker hon ut troligtvis till de sälla jaktmarkerna. Vill inte hon flyttas till ett annat hem och sedan fortsätter med problemet det är inte värt att hon ska lida med ytterligare flytt etc. Hon har fått en kattlåda till, gubben borde vara duktigare på att göra rent eftersom han har det ansvaret när jag är gravid. Men jag går ju göra det då och då iaf för att det ska bli ordentligt gjort. Men jag är less på hennes pissande så går det inte över åker hon ut hur go hon än är så vägrar jag anpassa mig efter en katt som inte kan gå endast på toa

Nu ska jag göra rent efter henne.....

Inga kommentarer: