2009/01/05

V 39 mage


Trycker på ordentligt nu och i natt hade jag ont som attans som mensvärk men inte värkar bara slit och drag i hela magen och i ryggen. Vore skönt om det var klart nu. Försökte med ett träningspass på 2 timmar igår men inte kom det några sammandragningar av det. Lite av slemproppen börjar visserligen ge med sig men det kan den ju göra långt innan det är dags. På onsdag fm ska jag ju till läkaren så klarar jag mig bara dit är jag nöjd så jag får ett svar. Har hela tiden sagt att den 10e ska jag föda så vi får väl se ;)

Jobb idag igen eller iaf två killar här som leker och ingen av barnen verkar ha en tanke på att gå ut de håller på att leka ikapp två veckors ledighet så jag passade på att sätta in alla bokföringspapper i pärmen som jag inte gjort sedan i somras :P

Katt kissar blod förutom att hon går på lite fel andra ställen och pinkar. Ska till veterinären i em med henne så hon får medicin. Tur hon är försäkrad. Sedan tar jag nog ett gympass om inte gymmet stänger tidigt idag

Inga kommentarer: