2011/06/25

Och det fortsätter regna

I morse va det bra promenad väder när jag gick ut. Sune skulle absolut med ut men när han såg vart jag tänkte gå satte han klorna i backen och vägrade gå så det va bara att vända och gå hem med honom jäkla lat hund jag har. Men det är en skön runda jag har i dag blev den 11.1 km på ca 1:40 inkl kisspaus. Tog det lugnt men blev varm iaf. Idag är det slut på synderiet back to lowcarb !

Vi tog en sväng upp till svampskogen för att se om de gula börjat titta fram men vi hittade inget alls

Barnen skulle absolut fiska och grävde mask för fullt. Lowa som är en vandrande katastrof höll på att fiska hela skogen på vägen ner till vattnet. Kallt och blåsigt nere vid sjön inte alls skönt



Men Viggo fick iaf en fisk som gubben tror va ett gösyngel. Själv tror jag att allt som lever i den här sjön är hybrider fulla med cellulosa från sågen



Små sov lite på em när jag låg och läste fysiologi det är ganska lätt att somna ifrån det.

Blev grillad kyckling med grönsaker till middag

- Veronica

Inga kommentarer: