2011/06/22

Snart lite ledighet

Helt slut ikväll , idag va det en lång dag. Skulle få en leverans mellan 10-14 men den kom inte överhuvudtaget så gissa om jag blev förbannad !? Det va från Klockargården och med tanke på
Ups sega leverans hade jag kunnat hämta det själv när vi åker upp till landet i morgon. Förstörde min dag med all stress att inte missa dem.

Tur iaf att vädret va på vår sida när vi va ute så vi slapp regn idag.

Vickade på spinningen ikväll så jag fick inte zumba men det är ok. Har en dam som går på passen och jag vet att hon inte gillar min stil det ska gärna vara tyst och inget peppande men ser man att folk börjar tappa orken krävs det så lite att få dem på banan igen så ska hon gå på mina pass får hon stå ut med mitt gapande annars kan man låta bli att boka sig.

Blev tillfrågad om jag ville köra som PT på gymmet och det vore en ära Vill ju i framtiden jobba helt med kost och hälsa och mer än gärna äga ett gym i Granbackastil. Man måste ju ha framtidsdrömmar annars har man ju inget att jobba framåt för. Kanske att det la. Vara ett jobb både för mig och gubben om ekonomin finns i en önskad framtid.

Idag va en bra lowcarb dag bra med energi även om jag är trött. Tror faktiskt det är en förkylning på gång så en vilohelg är inte helt fel. Ska njuta på landet och gå ut och promenera en del. Lowa kan cykla med om hon vill det.

Hoppas jag slipper börja med att städa när jag kommer till landet. Städade ordentligt när vi åkte hem senast men brorsan bor ju där permanent och han städar knappast efter sig . Lowa blev upprörd senast att toan va så skitig i och då är vi inte pedanta överhuvudtaget jag kan hoppa över mycket innan jag blir galen. Men förhoppningsvis är det midsommarrent fortfarande. Har visserligen julgardinerna kvar men jag gillar modellen och färgen och har inte hittat lika med typ blommor istället för tomtarna men herrarna i huset tycker tomtarna är ok Har sett ett par i Jotexkatalogen med gröna blommor men köket är blått hur fan man kan välja en färg som är helt jävla omöjlig att variera gardiner till

Nu klättrar Viggo på mig så det är väl dags att sluta nu sov gott


- Veronica

Inga kommentarer: