2011/06/18

Vilken kväll!!!!

Så va det äntligen dags för masterclass med Zumbaguden Steve han är helt fantastisk och grymt snygg. Liknar lite min man Härligt att göra nått med Jenny oxå

Är helt såld på zumba vet det verkar sjukt men det är så kul. Vill bli jätteduktig med denna ultimata glädje till träningsform. Mitt höstpass är nästan helt klart nu är det bara att träna in och försöka se snygg ut men i mina nya kläder blir det inte så svårt Någon som vill testa säg till


Mitt fina armband jag få fångade på masteclassen med en massa bjällror.

Idag blir det ut i solen, skulle visst regna men det ser inte ut så just nu. Men jag behöver röra på mig blir nästan besatt när jag ska nå ett mål men det blir ingen tyngre träning idag varenda mag och ryggmuskel behöver återhämta sig efter den här träningsveckan. Ska försöka att inte väga mig för ofta på samma sätt som jag lär ut men ni vet ju hur det är man tittar på varje gram .

Nä dags för lite ägg


- Veronica

Inga kommentarer: