2011/06/29

Taggad

Är grymt taggad inför hösterminens pass. Låter kanske lite underligt att tänka på det just nu men jag gillar att vara förberedd. Är ju fast instruktör på det andra stället med mycket väl godkänt efter den här terminen så det gör en ju extra taggad när folk är nöjda med det man gör. Hoppas ju på lite annorlunda schema än vad vi haft nu under våren då det blev lite struligt för helt plötsligt va jag den enda som kunde köra alla typer av styrkepass så det hamnade på min lott men nu hoppas jag att få rodda om lite har grymma idéer men det har jag ju alltid . Nu är det ju inte där jag vill jobba som ni vet men det är skönt att testa de grejer jag vill göra innan jag presenterar det på Granbacka. Pluggar en hel del nu som jag berättade borde tenta av min styrketräningsinstuktörsutbildningjag blev avbruten med när min pappa dog. Har läst i kapp och borde egentligen bara tenta av men jag vill kunna sitta utan ungarna en hel dag och bara tenta av skiten. Teorin är ju på distans sen ska man boka upp sig för den praktiska delen oxå då blir man internationellt certifierad instruktör väldigt likt PT men det är mer teori för den biten men det kommer det med. Läser just nu ett amerikansk PT utbildnings material mer för skoj för det är annorlunda här i Europa för amerikaner är ju som de är med alla regler och och friskrivningar från allt. Vet när jag gick NAUI dykinstruktör hur man malde alla regler hua för att göra det igen eller att ens arbeta i det landet. Man måste ju va livrädd varje dag man går till jobbet att någon ska skada sig.

Nåväl en red bull sockerfri i mig nu och jag ska ta tag i köket efter lunchen sen kanske jag hinner sitta en stund innan vi går ut i solen igen

Ikväll blir det lite styrketräning om jag hinner innan zumban ska köra bröst och efter zumban blir det mitt egna pass för sista gången den här terminen


- Veronica

Inga kommentarer: