2008/04/01

April april din dumma sill

Nä jag tror inte jag blivit lurad idag har du blivit det? Brukar försöka undvika att läsa tidningar och lyssna på radio 1a april för att slippa fundera på eländet och jag tror de runt mig inte tänker på att luras heller. Gifte mig ju den 1a april med mitt ex och det var väl det årets skämt ;)

Ett av dagbarnen fick gå hem tidigare idag för det fick feber och hostade som attans den stackarn. Visade sig vara lunginflammation och de tär ju inte så kul. Hoppas det inte är en smittsam variant så alla få det och Lowa är ju hostig och snorar kilometersnor så får hon feber är det bara att åka in med henne. Det ska bli så skönt när det blir varmt och alla baciller försvinner.

Freja var med på afron idag, hon gjorde så gott hon kunde och så länge hon orkade. Det va lite jobbigt i fötterna tyckte hon så jag ska köpa ett par skor till henne och det behöver hon för löpbandet i alla fall. Sen var hon med mig nere på gymmet lite och det var inte så mycket folk så hon fick testa lite lättare övningar med balans på pilatesbollen och lite annat. Tror hon uppskattar det och att det kommer bli bra. Kanske lockar det henne att vara mer hos oss nu.

Mycket pollen i luften nu, gubben köpte tabletter men jag blir ju så seg av både pollen och piller men det går ju över efter någon vecka när man vant sig. Det va kämpigt på yogan när man är täppt och inte på yogahumör för att andningen är jobbig men det fick gå i alla fall det var inte så tufft pass idag som i torsdags.

Mimosa fixade inte 4 års kontrollen idag heller så nytt försök i morgon så då kanske hon börjar prata och göra som de vill men har hon bestämt sig för att inte göra nått så är det bara så.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och slappna av man blir så beroende av den

Inga kommentarer: