2008/04/09

Veronica dissar bimbos

Måste bara berätta om afron igår. Eller inte afron i sig utan en av deltagarna som var helt lost vad gällde aktivitet. Tror inte Perita såg eländet men jag garanterar att alla över 30 runt den lilla donnan reagerade med lite skräck att så där kan våra tonåringar bli typ. När jag och Freja kom gick vi som vanligt till våra platser. Gillar att stå längst fram då råkar jag inte sparka eller vifta på någon som är framför mig. Bimbon (dock ej blond) var redan på plats och blev genast skitsur för att vi blockerade hennes utsikt mot spegeln. Observera att vi tog inte hennes plats på golvet utan hennes plats i spegeln. Det kokade i henne och hon fick ställa sig lite till sidan. Där stod hon och posade i alla poser hon kunde och när passet väl började flög djävulen i mig. Fan jag ska nog se till att hon får så lite spegeltid som bara möjligt vilket retade henne som fan. Inte ett steg kunde hon göra utan att titta i spegeln vilket tar bort hela känslan för afron som handlar om att släpppa lös och le med hela kroppen. Inte ett leende på denna lilla flicka på hela passet. Så fort hon fick chansen att se sig i spegeln gjorde hon juckrörelser, puschade upp brösten, putade med munnen eller någon annan form av sexig rörelse mot sig själv i spegeln. Så det blir inte mycket svettig hoppande afro om man ska strippa i spegeln. Dessutom blev hon skitsur varje gång någon råkade nudda henne med handen eller nått. Det kokade i henne så fort hon inte fick spegelkontakt, ja jag behöver väl kanske inte säga att hon gick innan vi stretchat klart. Ett omtalat ämne nere i omklädningsrummet där alla förfasades över hur en del kan vara. Det finns ju strip aerobics om man vill hålla på med sånt ofentligt.

Veronica dissar i alla falla wannabemodelstripandsexiestonthefloor vi ska skratta och ha skitkul på afro ett enda leende kunde man kanske bjudit på men det är kanske inte sexigt? Måtte fan inte våra tonåringar bete sig sådär framför speglarna när det finns andra runt omkring.

Annars va afron lika kul och bra som vanligt, Freja är jätteduktig som hänger med så gott hon kan och tittar noga på Perita hur hon gör.

Körde ett ganska tungt bröstpass och sedan yogan. Va inte på yoga mood men det gick bra i alla fall. Mitt onda i handlederna är ju helt borta sedan jag började ligga på spikmattan.

Nä u ska jag äta ägg, det är skitväder ute får se om vi leker inne eller går ut men alla lär bli genomblöta om de inte har galonisar på sig.

Inga kommentarer: