2008/04/10

TRÖTT!

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Kan vara att jag ätit av barnens fullkornsdinkelblåbärskaka vi bakade att jag faller i koma snart.

Började köra styrka men gav upp somnar nästan med hantlarna ståendes. Ja ni ser ju på bilden hur sjukt trött jag ser ut. Vill inte bli sjuk så jag hoppas det är pollen. Är nog inte gravid iaf för det känns som mensen är på gång tidigare än vanligt men nytt försök igen nästa månad om vi inte däckar i säng båda två som vanligt.

Vi har jordens tvätthög att åtgärda och gubben skulle försöka åtgärda en del ikväll om det är ledigt innan allt blir mögligt av fukten från fuktiga handdukar och plaskande barns lek med vatten.

Ligger just nu på golvet på min yogamatta och funderar på hur jag ska kunna hålla mig vaken ett 90 min yogapass.

Rädda mig någon!

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: