2008/04/23

Ont i rumpan :(

Det var någon olycka idag på Essingeleden som lamslog hela Stockholm. Trafiken stod stilla och det i många många timmar eftersom hela leden fick stängas av. Det gjorde att Carro va sen till coren så det blev inte ett fullt pass, skulle ställa mig på löpbandet för en 5-6 km men det gjorde så ont bak i höften/rumpan att jag gav upp ganska fort. Tror det blev någon liten sträckning på yogan igår :(

I morgon är det sista yogan för terminen, lite tråkigt för vi var flera som ville gå en omgång till innan sommaren men det blev bara 10 av 15 som behövde boka sig för att det skulle bli en extra omgång. Att göra yogan själv hinner man ju inte med och på gymmet finns ingen plats att göra det heller eftersom det är så begränsat med liggutrymmen. Hörde ett rykte att det skulle bli mer plats men hur ska man kunna trolla fram det? Gräva hål i golvet?

Men i morgon ska det bli löpning om det inte gör ont. Ska lägga om mitt träningsschema från nästa vecka. Det blir två rygg/axlar pass istället för två armar. Är så stark i armarna och behöver bygga mer rygg axlar nu känner jag. Man vill ju vara snygg till sommaren.

Har börjat sälja gojibär eller rättare sagt de kommer in nu i dagarna. Har letat länge efter dem och nu äntligen har jag hittat så jag kan bli återförsäljare. Det finns nog inget bär som är så bra som just Goji bären. Finns att köpa i min butik

Nu ska jag väl röja här fast jag inte orkar sedan ska jag se på tv och bara softa loss

Inga kommentarer: