2008/04/17

Snorande hela tiden

Ska man stå ut med det här snorandet i 2 månader till? Böjer man sig framåt så rinner näsan som en kran skitjobbigt att snyta sig hela tiden och så är man så trött att man blir tokig. Kanske att det är medicinen som gör mig trött och om jag slutar med den så blir jag piggare men snorigare och mer kliande ögon. SUCK inget att göra man får välja massor av snor eller att vara trött. Det är tur att det är bra väder så man kan vara ute i friska luften och slipper sitta inne då skulle jag bli galen.

Köpte en ny skrivare igår , en laserskrivare inte med färg men fan vad snabbt den skriver ut. 60 sidor på ingen tid alls! Gissa om man kan bli bortskämd den andra tog typ 3 timmar att skriva ut samma mängd nu tog det inte mer än maxat 2 minuter. Så nöjd och den andra får vara backup när man måste skriva ut i färg, kopiera eller scanna nått.

Tidigt i morse gick slemproppen för min mamma som ska föda, hoppas det händer nått ikväll! Nu är ju Peter ledig i 3 dagar så det vore ju perfekt om det blev nu och den lille killen är ju fixerad så det borde komma igång nu ikväll eller senast i morgon. Ser fram emot det nästan lika mycket som att föda barn själv. Planerar ju att föda hemma själv nästa gång det vet ni ju och jag håller redan nu på att planerar lite inför det även om jag inte ens är gravid. Det är ju en hel del som man vill ha svart på vitt att allt ska flyta när det är dags. Ska bli helballt att inte ha bedövning annat än Åsa, en massa ostbågar och Lost på tv som vi planerat som enda bedövning. Ja eller hur det nu blir ;) . Men hemma ska det bli vägrar sitta en hel dag på förlossningen igen och vänta på att en barnläkare ska skriva ut ungen som är fullt frisk och har en mamma som håller på att svälta ihjäl för att hon inte får ett skit att äta av personalen :(

Ikväll är det yoga, ska köra lite styrka och löpning innan. Måste komma igång med löpningen igen det kom av sig lite med all pollen som fick mig däckad men fan jag måste skärpa till mig. Har PT möte på söndag så helt ur form får man ju inte vara.

Nä nu ska vi gå ut i solen även om det blåser. Måste sätta en lapp vid våra jordgubbsplantor så byggjobbarna visar dem lite respekt. Tror inte att sånt folk bryr sig i saker som inte är deras. De liksom bara tar allt som deras arbetsplats och då behöver man inte bry sig :@ Blä

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för meddelandet! Ja nu ska jag bara bli bra.. känns otroligt skönt efter de här åren att äntligen påbörja någon typ av behandling... :)