2008/04/15

Ingen baby ännu

Med viss panik igår kväll när gubbens vikarie inte kunde ställa upp nu under morgonen så gubben kunde agera dagpappa uppstod. Satans hur ska allt nu lösas!!! Min reservdoula fick ett akut sms så hon kunde ställa upp mellan 05-10 tills gubben kunde komma hem, de skulle bara vara två på jobbet just idag så det går inte att göra det på färre än två. Men allt löste sig till sist med att värkarna avtog och de kommande dagarna är de fler på gubbens jobb så det ska inte vara nått problem. Dessutom är Maria backup här hemma om det skulle vara så att jag behöver dra typ kl 7 så då tar hon emot alla små tills gubben hinner hem och det tar ju inte så lång tid att åka ifrån hans jobb. Men nu har jag inte hört nått på morgonen så jag kan jobbstress slappnaav i ett dygn. Min förhoppning är ju att det kommer igång nu under dagen så vi kan jobba på det under kvällen och natten så blir jobbet som vanligt dagen efter.

Idag skiner iaf solen så ja hoppas vi slipper regn och att det räcker med att ha overall på sig så man slipper gallonisar. Jag ska bädda och sedan äta frukost, kanske blir det ägg eller bara en proteindrink. Har sån mensvärk att aptiten inte är den bästa

Inga kommentarer: