2009/05/01

Ingen ork

Sov knöligare än vanligt i nau. Kunde knappt resa mig med min stela
rygg så det blev en dos heat lotion på ryggen och sen spikmatta. Blev
lite bättre och efter skogspromenaden blev jag mjuk igen.

Kroppen är helt utslagen av all pollen. Tror inte jag varit så dålig
någonsin. Hoppas nu allt spricker klart nu i värmen så man får orken
tillbaka. Orkar inte ens tänka och då är det illa.


Har ni handlat mat via nätet någon gång? Jag funderar på att testa
Coops Matbutik på nätet. Kollade den tidigare men de hade inte allt
eko jag ville ha men det kanske har ändrats sedan dess. Jag vet de är
dyrare på vissa saker som blöjor och välling. Ska jämföra lite priser
men visst vore det skönt att slippa släpandet själv.


Nä njut av solen nu jag tänker äta en glass för på måndag ska jag
börja ta tag i vikteländet igen och bara hoppas att min nya plan
behåller mjölken

--
Skickat från min mobila enhet

2 kommentarer:

Barbro sa...

Ja jag skulle då gärna testa men jag tror inte det finns så här på landsbygden.
Visst vill jag gärna se det jag har att välja på men alla spontaninköp skulle man ju slippa.... är rätt "bra" på sånt, jag...

Unknown sa...

Mycket är ju dyrare oavsett det är eko eller inte men då kör de hem gratis frågan är om det är värt det eller?