2009/05/20

Inte blev natten bättre

Nä det tuttades hela natten även om han sov nästan 4 timmar från det
han fick ersättningen på kvällen. Jag ljuger inte om jag säger att jag
ammar 15-20 ggr per dygn. Pallar fan inte mer har ammat hela dan och
han blir inte mätt utan ska ha mer mer mer hela tiden. Kräks lite och
sover sen en kort stund innan man ska börja om igen. Det verkar bara
vara blask han får även om det finns mycket av den varan. Nu får han
en flaska ersättning för jag orkar faktiskt inte dra fram bröstet
igen. Kanske att han ska få 100 ml efter varje amning ett tag. Det
konstiga är att han växer så det knakar och det kanske är därför han
inte blir mätt. Magen är stor och rund.


Vill ju amma massor men inte hela tiden dygnet runt. Kanske ska ta
lite vatten och ge honom ibland om det bara är törst

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: