2009/07/04

Kärlek

Det är inte ofta man får gå på bröllop men de få man får komma på ger
så djupa intryck i hjärtat att man blir så glad.

Calle och Therese gifte sig idag, Calle som i mina ögon aldrig blir
äldre än 16 på samma sätt som jag aldrig blir äldre än 25. Det är
absolut inget negativt menat det där med ålders reflektionen utan jag
är så glad att han fortfarande är samma underbara kille vi en gång i
tiden lärde känna men som nu mera är vuxen och har hittat en underbar
tjej.

Calles syster höll i vigseln, vi försökte ju få henne till vårt
bröllop men då va hon på sin egen bröllopsresa. Men hon sa så många
kloka ord under vigseln, ord som man ofta glömmer när man ser fel och
brister hos sin respektive och glömmer kärleken och känslan av lycka.

Jag älskar min man mer än någonsin även om felen och bristerna finns
och säkert är lika många hos mig så är jag så lycklig att jag har
honom. Därför blir man glad när man påminns om känslorna från vårt
eget bröllop och hur stor vår kärlek är. Vill verkligen aldrig förlora
honom och kärleken vi har och i det stora hela spelar det ju ingen
roll hur många båtar och bilar som köps över mitt huvud det är bara
menlösa ting. Inget annat är värt mer än vår kärlek.

Så Calle och Therese ta hand om er!

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: