2011/07/12

Fanns världens hela bestånd av ogräs på vår tomt ?

Om gårdagen va en dag av vila och slöhet så lovar jag att dagen idag va tvärtom. Kl är nu ca 22 och äntligen vilar jag ner.

Vaknade vid 7 kl 8 drog jag ut på milen med min powerwalk som blev årsrekord på 1:33! Körde sen styrkeintervaller i 45 minuter för att sedan steka ett lass pannkakor.

Sen va det full fart, sophögen bakom huset röjde jag bort och la på släpet som ska till tippen i veckan. En jäkla massa ogräs, buskar och annat skit rensades bort på hela gruset vilket är en ganska stor yta totalt . Tror hela världens ogräsbestånd samlats på Götbergsvägen 10 i Karbenning! Nu behöver jag inte skämmas för grannar och ev besökare om någon hittar hit villsäga. The door is opend och nått gott att bjuda på finns ju alltid.

Så min rumpa är helt slut det bultar och bankar. Det tyngsta corepasset på länge.

I morgon far vi hem en sväng. Har lite ordrar att packa och hoppas att de varor jag beställt har kommit så mina kunder slipper vänta till nästa vecka. Försöker ju tömma lagret jag har så det kan fyllas på i höst igen så det går en del varor även om jag får en del order på annat med som inte finns hemma. Ibland blir man lite mörkrädd när man tänker på vilket värde man ligger på i lager även om man säljer en del. En dag hoppas man ju kunna leva lite på det oxå så kanske man kan ha färre barn i gruppen det vore ju fantastiskt men lär dröja det finns för många webbshoppar som kan hålla väldigt låga priser. Min styrka är det breda utbudet av terapeutiskta tillskott från olika leverantörer vilket inte alla de stora har som mer är inriktade på styrketräningsinstuktörsutbildningprodukter jag vänder mig mer till den hälso medvetna kunden .

Viggos välling tog slut igår men han har accepterat att det inte finns någon . Han är ju en stor kille nu, ingen blöja på dagtid har han heller och går duktigt på toa.

Nu ska jag vila min arma rumpa


- Veronica

Inga kommentarer: