2011/07/21

Så jäkla nöjd!!!

Om jag kunde skulle jag stänga in mig i sovrummet och bara mysa hur länge som helst men det går ju inte får se fram emot alla kvällar/nätter jag får spendera här resten av mitt liv.

Texten på väggen va bara att glömma den satt som berg på skyddsplasten så jag köpte en annan på Tradera med samma text men annat utförande och den ska sitta i det bruna fältet istället.


Kommer bli skitsnyggt mot det bruna och våra guld och silver detaljer.

Hittade en tavla på ÖoB helt i min prisklass 84 kr




Hänger bra på väggen bredvid min sida av sängen som va tom och tråkig



Se vad snyggt det blev med de bruna listerna oxå.

Underbara pass på gymmet idag med många deltagare för att vara mitt i semestertider.

Håller på att göra beställningslistor på de produkter jag kommer fortsätta sälja när webbutiken läggs ner. Man kan ladda ner hela prislistan och maila beställningarna som förr i tiden. Kommer ju fortsätta sälja till mina kost och träningskunder tills jag beslutat hur jag ska ha deg med webbutik. Kostar ju mer än det smakar och det får vila nått år eller så men när det är klart för hemladdning ligger det på www.Viktsnack.se och paypal betalar man med tänkte även behålla Klarna faktureringen. Tror det blir mindre kostnader på det här sättet för stamkunderna kan fortsätta handla av mig och de köper ju lite speciella saker. Doftljus och spa produkter kommer finnas kvar och även tillbehör till detta. Bilder kommer finnas på Viktsnack.se

Åker till landet i morgon, blir mest helgbesök nu för på tisdag hämtar vi Stina



Så spännande att man blir galen

- Veronica

Inga kommentarer: