2011/07/05

Ute och gått

En fördel med att bara ha ett dagbarn är att man kan välja att göra saker lite längre bort än vanligt så man får röra på sig lite. Idag tog jag Viggo och dagbarnet i dubbelvagnen och gick till flygplatsen och sedan till Bromma zoo för att köpa en fästingdosa att hänga i Sunes halsband. Kom visserligen hem med den med även 2 råttflickor samt en del annat.


Blackie kunde jag inte låta bli för hon ser exakt ut som min första råtta jag köpte när jag va 15.



Mimmi är en riktig sötnos så nu hoppas jag våra 3 andra damer är snälla mot dem. Vår ena Cutie har en tumör så vi får se hur lång tid det tar innan hon tacklar av. Har förberett ungarna på att det blir avlivning så fort hon visar tecken på att lida.

Ikväll höll jag sommarpass i spinning och core. Härligt och jag hoppas det va omtyckt chefen va på passen så jag hoppas jag inte gjorde bort mig man blir alltid så nervös av att ha en annan instruktör på ens pass även om man vet man gör det bra.

Finns ni på Funbeat.se ? Vill gärna ha träningskompisar där och deras nya iphone app är helt suverän. Nu mäter dem med gps som Löparappen och det är jättebra . Förr loggade jag inte min träning men när jag fick en förfrågan förra hösten om jag inte kunde börja på Funbeat av en av mina Facebook vänner började jag . Har bara 4 träningskompisar så det är ju lite lite Jag vet ju att ni tränar och kanske loggar ni någon annan stans men är ni på Funbeat eller funderar på att börja rekommenderar jag Funbeat och att lägga till mig Havsstierna heter jag i efternamn. Då kan vi sporra varandra när det går trögt och det bästa är att det är gratis

Nu börjar Morden i Midsomer

- Veronica

Inga kommentarer: