2013/10/27

Detoxens sista dag

Gissa om jag åkt på årets dunderförkylning! Hostar och snörvlar och orken är noll. Har kört mina pass på jobbet men inte mer än så och inte med några rejäla pulstoppar . Idag ska jag blåsa av Bokwan och hoppas vilan gett lite resultat . Det är mest slem i halsen kvar som irriterar halsen.

Har gjort en ny musikmix till Bokwan på tisdagarna som jag hoppas blev bra. Svårt innan man testat den att se om den blev bra musiken blev bra iaf.

Va på IKEA igår med Mia och Erik som snart flyttar till eget. Hoppas de håller ihop och att hon inte kör med honom så han ledsnar på henne. Blir spännande och vi får mer plats här hemma :-)

Ska börja bygga ett större terrarium och det ska bli kul att både bygga och inreda. Ska bli riktigt stort.

Sista dagen på detoxen idag skönt det med nu vill jag ha protein så jag för kraft att träna . Börjar logga i ShapeUp i morgon igen det har jag inte gjort under detoxen. Kommer börja logga kaloriförbrukning efter pulsbandet när jag tränar istället för efter de förinställda värderna för de olika träningsformerna. Sätter på mig pulsbandet innan jag börjar och loggar förbränningen när passet/passen är slut. Ska fortsätta äta runt 2200 kalorier per dag tror det räcker.

Nu ska jag ligga och mysa en stund innan det är dags att gå upp. Har bara en näringsdrycksdos kvar sen får set bli grönsaker etc resten av dagen . Har inte ätit animaliskt på två veckor, inget salt eller andra tillsatser. Nu känner jag mig ren och redo att börja bygga upp kroppen ordentligt med muskler.


-Veronica

Inga kommentarer: