2013/10/12

It's time for detox

Varit inne i en off period där jag inte haft lust att vara så hälsosam och kanske har det varit förkylningen eller kanske alla tankar som far runt i huvudet om jobbet och kommunens kommande beslut . De ringer runt till föräldrar nu och jag hoppas det ger rätt resultat.

Jobbigt att mamma avlivade Aki och jag blir ledsen när jag tänker på mammas sorg. Allt känns tungt

I vilket fall som helst har jag inte varit på topp så på måndag ska jag på riktigt ta tag i min hälsa. Nu blir det en rejäl detox för att få mig på banan igen



Blir att rensa allt helt vegetariskt i två veckor kanske längre får se vad jag pallar. Ska iaf få mig på banan med rätt mat som jag mår bra av och kanske humöret blir på topp oxå.

Tränade med "tjejerna " idag de kommer bli grymma till Vikingen om de fortsätter så bra som de gör nu. Gillar att de våga gå utanför den säkra zonen och låta det bli tungt och svida lite för det är där resultaten ligger. Kul att ha lite sällskap i gymmet med :-)

Annars inget kul att berätta tror jag mest hungrig hela tiden när jag är på off humör. Vill knappt logga just nu men det gör jag iaf även om det suger

-Veronica

Inga kommentarer: