2013/10/28

Kommer säkert lära mig tycka om den nya appen

Så skönt att detoxen är över, känner mig piggare, lättare och laddad att börja bygga. Skönt att få protein igen som gör att jag fungerar men ska skärpa till mig ordentligt med kosten nu inga för stora utsvävningar mer än på fredagar. Har fuskat för mycket under hösten men nu är det bara fredagar som gäller.

Börjar hitta funktionerna i nya ShapeUp nu så det blir nog bra. Nu kan jag logga min förbränning med pulsbandet :-)

Dagens logg ser ut så här
Gick bra att styrketräna idag körde axlar och triceps men tog det lugnt med tanke på hostan . Blev 5 setare med 8-12 reps beroende på övning. Snart dags att börja fundera på nytt program om det är dags att byta ut övningar, ordning etc. 

I morgon ska jag ha disco tema på Bokwan. Glitter och glamour ala 80-90 tal. Hoppas fler än jag glittrar lite :-) iaf en sjal eller nått lite extra. Ska ta fram discobelysningen och så blir det nostalgi för hela slanten. 

Nu lite tv och en massage från gubben

Ha en trevlig kväll 

Inga kommentarer: