2009/06/30

3 dagar kvar

Nu närmar sig semestern med stormsteg. Har det visserligen lugnagatan
på jobbet, vi njuter av solen, käkar jordgubbar och har kul. Fördelen
med mitt jobb är ju att man har en så stor bonusfamilj att mysa med.

Fick tillbaka mensen igår och det är inget jag saknat på det dryga
året man sluppit. Magen är svullen som en spärrballong och det värker.
Rena rama blodbadet och tänk er ett entimmes gympapass hopp och skutt
med dubbla bindor och inte ens det räcker. Tur man har svarta byxor
pinsamt annars. Så nu ligger jag och tycker synd om mig själv. Men det
brukar ju gå över på ett par dagar och det hoppas jag för på lördag
ska vi på bröllop. Gubben skulle köpt present idag men allt på
önskelistan va slut hos duka. Men jag har sett en fin vas i ett
skyltfönster i Sundbyberg som jag vill kolla på. Tar alla små kompisar
på tur dit i morgon så kan vi leka i parken oxå. Mimosa och Lowa ville
till mormor så kanske att vi lämnar av dem på vägen.

Försöker få Mimosa att cykla lika mycket som Lowa men intresset är
måttligt även om hon kan men det vore så skönt med morgonpromenader nu
när det blir semester så de kan cykla och jag gå.

Nåväl det lär väl ge sig när hon kommer igång för nu vill jag bli smal igen

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: