2009/06/04

Börjar ni ledsna på bilder?

Har fortfarande över hundra kr kvar att göra av med innan jag förlorar
dem när nya simkortet kommer så ni får helt enkelt stå ut med
bildkavalkaden. Tänker ju inte ge Telia dem iaf.


Har inte hänt nått att blogga om. Har nästan slutat amma helt nu
kommer mjölk så jag kan amma typ en riktig gång om dagen men inte mer.
Känns tråkigt men samtidigt befriande. Vill ju på allvar få ta tag i
alla kilon jag gick upp under graviditeten och så vill jag lägga in en
högre växel på träningen och då passar ju inte amningen in. Jag vet
jag är grymt självisk nu men tungviktaren verkar föredra flaskan och
mat före mitt bröst.


På lördag är det bröllopsdag med den sedvanliga 12 timmarskryssningen.
Viktnedgången får vänta till efter helgen :-P ha ha ha.


Tänk vad märkligt det är med vädret. Häromdagen hade vi 30 grader och
i morgon ska det bli typ 6. Märkligt.


Apropå väder, vad hemskt med det där flygplanet som störtade. Tyckte
först det va komiskt med ett plan som försvunnit från radarn. Det
finns en area där ute som inte täcks upp men nu när man vet att det
störtat är det bara tragiskt. Det gick nog så snabbt ner att ingen
kännde nått men tiden innan när allt felade måste kännts oändlig.
Tänker på familjen som delade upp sig på 2 plan för att de va rädda
för flygolyckor och så händer det här. Fan vad jobbigt. Gubben sa han
ville vi skulle gå under alla tillsammans om nått hände. Bara tanken
av förlora gubben och nått av barnen gör ont i hjärtat. Familjen är
hela mitt liv inget annat är viktigt utan familjen.


Borde sova men det kryllar av familj i sängen. Tittade på Lost som jag
spelade in igår och det va så spännande att jag inte kan sova. Sen
började NCIS visserligen repris men jag har inte sett avsnittet så nu
är jag fast. Tror vår tv börjar bli knasig i bildrören. Den är typ 4
år men man ser en massa ränder som flimrar över bilden. Vill inte
behöva köpa ny tv just nu. Ränderna stör inte allt för mycket ännu men
man får ju kanske inte jordens kvalitet för typ 3000 kr så 4 år är
kanske livslängden.


Nu ska plutten tydligen tutta lite. Gubben vägde sig med honom i
famnen idag och han väger drygt 8 kg nu! Vart ska det sluta?

--
Skickat från min mobila enhet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsar absolut inte på alla dessa fina bilder på dina fina barn:-) Viggo ser riktigt rultig och go ut:-D Kram Mirka

Barbro sa...

Håller med Mirka, inte ledsnar man på fina barn!! Ladda på du bara...

Unknown sa...

Viggo är en tungviktare av klass, ska väl sätta honom i Sumobrottarskola kanske ;)