2009/06/08

Lowa tycker jag är tjock

Varje dag säger Lowa att hon tycker jag är tjock. Tjock mage och tjock
rumpa och hon längtar efter att magen blir platt igen. Hur snällt är
inte det?

Nu ammar jag ju max en gång om dagen så nu kan jag börja göra henne
till viljes. Jag hoppas ju att förbränningen kommer igång så jag är i
toppform till hösten. Ska ju gå instruktörskurser i funktionell
styrka, boll core och spinning så då vill man ju vara i form. Mitt knä
är ju inte ett dugg bättre sen jag slutade med 7 dagarskuren av
antiinflamatoriskt/smärtlindrande. Ont som fasiken men om 2 v har jag
tid för röntgen och magnetröntgen. Kanske är det som Lowa säger att
jag är tjock som är felet men nu börjar jag med ISO dieten för att se
om den är mycket mer annorlunda än stenålders kost. Men ett är säkert
nu lägger jag in en högre växel!

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: